Intro

Salamzzz.....

I dont know where to start in this blog. So aku ambik keputusan... just write in whatever yang terlintas di fikiran... So pasrah abadi je la ek dengan apa yang aku tulis....

* You & Me -> Them *

October 6, 2008

Hari Raya Pertama

Syukur Alhamdulillah, berjaya aku menunaikan ibadah puasa dan masih dapat aku menikmati suasana hariraya. Tahun ni aku beraya berempat dan 1st time Zarra sambut hari raya. Agak kelam kabut gak la nak siapkan Damia & Zarra. Lepas siap kemas umah aku siapkan anak-anak dara sunti ku. Sementara darlingku pergi sembahyang raya, aku tolong emak prepare juadah untuk santapan kami sekeluarga. Petang skit sumer adik beradik aku yang ada berkumpul... Sempat gak la posing- posing maut lepas acara bermaafan. bagi yang banyak dosa tu bertangis-tangisan la.. aku syahdu skit je... sebab dosa kat dorang cuma suam-suam kuku jek.. ahakz!

Suamiku tercinta
Bondaku tercinta

Ayahandaku tercinta

Damia yang kepenatan

Bersama Zarraku sayang

Sistersku tercinta

Anak2 buahku

Aku

Juadah Hari Raya


" SELAMAT HARI RAYA AIDIL FITRI MAAF ZAHIR & BATIN"

No comments: