Intro

Salamzzz.....

I dont know where to start in this blog. So aku ambik keputusan... just write in whatever yang terlintas di fikiran... So pasrah abadi je la ek dengan apa yang aku tulis....

* You & Me -> Them *

December 7, 2008

Baby Zarra & Naqibah in action

Pix comel2 ni aku amik masa adik ipar aku Yusni & his wife Shuhada overnite kat umah. Baby yang ngan Zarra tu Naqibah anak dorang. Umur dia klu x silap aku 5 bulan lebih. Nampak cute plak tengok the babies half naked beraksi... Ni la hasil yang aku dapat.... Naqibah: "Zarra jangan la tindih tangan Qibah"Zarra: "Sowi la tak sengaja.. jangan marah ekk!!"Zarra: "Standby! ummie kita nak amik gambar tomei kita ni"
Naqibah:"Lambatnya nak amik gambar!! Sampai dah ngantuk tau!"
Zarra: " A'ah laa.. sampai dah senget kepala ni tunggu."Zarra & Naqibah tengah lumba berenang di daratan.... jangan lupa daratan dah la ye...The winner is Zarra !!
Baby Naqibah
~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~
The Cheerful Zarra
Zarra show off gigi yang dah banyak sangat la tu... 8 batang tau! Dah start diri, tapi x berani nak jalan...

~** ABIS **~

No comments: