Intro

Salamzzz.....

I dont know where to start in this blog. So aku ambik keputusan... just write in whatever yang terlintas di fikiran... So pasrah abadi je la ek dengan apa yang aku tulis....

* You & Me -> Them *

December 8, 2008

Title-less (",)

Actually aku xde idea nak bagi title apa for this post. Because aku just wanna share the pix taken. Gambar ni aku amik masa nak hantar adik ipar aku balik umah dia. Then dia nak view area tempat aku stay ni.. mana lagi Prima Court la.... nak snap gambar kat pool side, ada function la plak. So snap je la gambar kat mana yang ada nice view.. Cantik gak scenery kat area umah aku ni... tak terperasan plak selama ni... Maybe selama 2 years aku stay kat sini jalan tutup mata kot.. huu..huu..

Yusni, his wife Shuhada & Daughter Naqibah

1 comment:

Anonymous said...

comelnye...