Intro

Salamzzz.....

I dont know where to start in this blog. So aku ambik keputusan... just write in whatever yang terlintas di fikiran... So pasrah abadi je la ek dengan apa yang aku tulis....

* You & Me -> Them *

January 11, 2009

Bergedik Santai @ Dataran Putrajaya

Petang tadi, we all wz Lenda went to Putrajaya for leisure... Saja je since nothing to do at home.. asyik la lepak ngadap tv.. boring la plak... Memula aku ajak darlingku pegi Taman Tasik Perdana yang dah berabad aku tak jejakkan kaki kesana sambil bawak putri2 ku beriadah... But after that we all change plan... lenda la kasi Idea Putrajaya.. Aku on jek. So we all gerak lebih kurang pkl 4.30 ptg.. On the way to Putrajaya gerimis plak.. risau gak aku klu kat sana pon hujan ke.. Naib baik tak.. cuaca begitu terang.. Alhamdulillah..

Sampai je kat sana, 1st thing yang we all buat is ->> Mamam laa..... apa lagi.. hee..hee.. klu jalan, tak sah klu x makan dulu tau...Bab order makan, pastinya yang meriah hik!hik!..Sebab tu badan aku comel..

Tengah usha menu.. apa nak mamam ek!!

Apala yang adik aku nak order tu??Korang pikir la apa nak makan.. yang pasti perut aku kenyang makan Nasi Briyani Ayam ni.."Abah nak sket!!""Adus!!! nak rasa sket pon tak kasi tau!!"~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*
Hasil usha ku.. ini lah hasilnya..
Chicken Cordon Bleu
Kid's Burger Chicken SetVietnam Beef Noodle SoupPumpkin SoupShepperd Pie

>0<0>0<0>0<0>0<0>0<0>0<0>0<0>0<0>0<0>0<0>0<0>0<0>0<0>0<0>0<0>0<

Dah kenyang perut, baru la bertenaga nak berlibur & posing here & there..

Rehat jap.. melepas lelahGadisku & bungaZarra ucuk wz UmmieSista-sista as usualMerah itu cinta... katanya.. (",)Santai TimePlay timeSepetang di Dataran PutrajayaKala Matahari mula berlabuh.. itu bermakna kami harus berangkat pulang....Pemandangan yang sungguh indah
Masjid Putrajaya Di kala senja.

No comments: