Intro

Salamzzz.....

I dont know where to start in this blog. So aku ambik keputusan... just write in whatever yang terlintas di fikiran... So pasrah abadi je la ek dengan apa yang aku tulis....

* You & Me -> Them *

September 13, 2008

Break fasting at K. Anne's house

Bulan puasa ni, selalunya waktu buka here and there. Aritu aku berbuka kat umah Sis Zaida, and today aku berbuka kat umah Kak Anne plak. Dia masak Nasi Minyak, Dalca Daging, Rojak telur, Ayam golek... fuh!!! tak hengat waktu makan tadi... Aku just beli kuih-muih jek... Takkan la datang with empty hand kan... tak reti2 nak courtesy sket.. hee.heee...every year bila pose mesti buka kat umah Kak Anne. Paling kurang pun, klu nak di kira, lebih kurang setengah bulan laa... punya slalu aku buke kat umah dia. But this year baru skali aku buka kat sana... Saja tukar angin..Sis Zaida & family pon ada gak.. Happening la waktu buka tadi... Lenda join later after work. Dalam pukul 9.30pm dia sampai... mamam la dia sesorang.. Best gak!! Aku kalau dah jumpa ngan Sis Zaida, mana bleh diam...ada je yang nak diborakkan, kutukkan & arguekan..huu..huu!! bila reramai camni... Meriah!!!! Lepas buka aku lepak jap kat umah dia while waiting my darling balik terawikh.. Sebelom balik sempat lagi tapau makanan for sahur... Memang delicioux Kak Anne masak... Bila plak turn buka kat umah aku ek????? Amik gambar sumer lauk tapi nasi minyaknya plak lupa nak snap!.. takpe aaa.. korang imagine je la sendiri...:))
Rojak telurDalca Daging... yummy!!Ayam bergolek2Kuih-muih
Water melon.

No comments: