Intro

Salamzzz.....

I dont know where to start in this blog. So aku ambik keputusan... just write in whatever yang terlintas di fikiran... So pasrah abadi je la ek dengan apa yang aku tulis....

* You & Me -> Them *

September 13, 2008

My Princesses In Action

Dah lama tak update story 'bout my princesses. Zarra start crawling, dah tumbuh 2 gigi bawah & mula kenal people around her. Klu yang dia tak biasa sangat, orang tu amik dia nangis... Aduss!! shushah aaa cam ni... Macam mana ummie nak mintak tolong Mummy Anne look after Zarra if ummie wanna out without you? Sebab last few days aku gi Jusco and left her at K. Anne's house, masa amik dia K. Anne bgtau dia nangis jek.. tak nak ngan Mummy Anne. huu..huu..
Damia plak as usual aggresive tak hengat. Lately ni banyak kerenahmya. Nak attention from ummie & abah la tu. Mesti dia rasa bila dah ada adik.. we all tak sayang dia.. hee..hee.. Ummie ngan abah sayang anak-anak ummie yang comel & manja ni. Tapi semenjak ada Zarra ni, Damia so helpful. Rajin tolong bila aku suruh dia ambilkan toys adik, buaikan adik, main ngan adik & tak lupa, kacau adik sampai nangis.. Kekadang hangen gak satu badan.. Tapi tu sumer tu yang buat aku kekadang gelak sesorang.... Ummie loves ucuk-ucuk ummie..... Muaxx!!

No comments: