Intro

Salamzzz.....

I dont know where to start in this blog. So aku ambik keputusan... just write in whatever yang terlintas di fikiran... So pasrah abadi je la ek dengan apa yang aku tulis....

* You & Me -> Them *

May 17, 2010

::.. KUATKAH AKU ..::

Kuat kah aku?? kuat ker?? orang kata kalau nak kuat kena makan muntah antoo!! yeauwwww sound damn gross!!! memang ler mati idop balik pon ..x kan di buat... hik hik....
Kuatkah aku?? kalau nak di kira kuat gak la.. aku kuat makan.. aku kuat main... aku kuat gaduh.., aku kuat gelak... aku kuat cakap... aku kuat marah.. aku kuat mengarah.... aku kuat bergedix...
Tapi kuat yang aku maksudkan.. kuatkah aku menghadapi dugaan yang mendatang? mampukah aku nak harunginya.. sesuatu yang tidak pernah aku jangkakan... eh kalau sesuatu terjadi boleh dijangka senang la nak prepare kan.... apadaaaa.... Aku masih kuat bila lappy merah yg sentiasa menemani aku tiap malam hilang di rembat haram J mana ntah! Aku masih kuat! Bila orang kata aku tak buat keje sedangkan org tu bukan dok disekeliling aku pon tau aku buat keje ker tak.. walaupon hakikatnya.. hehehehe,,, sndiri mau hengat la ek.. aku masih kuat bila ada tsunami kecil melanda bahtera ku... (adat la tu kan) .. aku masih kuat! Bila kawan aku x nak cakap ngn aku walau aku tak tau apa punca... ada kah aku di kira kuat tu????
walau apa pon akan aku KUATkan semangat ku mengharungi sumer ni!!!!....

Aku kuat bergedix

Aku kuat makan

I'm strong enuff!!!
:O)


1 comment:

marina anakcikbob said...

wah...da semakin rajin meng-update blog..