Intro

Salamzzz.....

I dont know where to start in this blog. So aku ambik keputusan... just write in whatever yang terlintas di fikiran... So pasrah abadi je la ek dengan apa yang aku tulis....

* You & Me -> Them *

May 17, 2010

** MELAYAN KEBOSANAN DIRI **

Hu hu apsal la plak aku rasa bosan.. marah.. ngantuk.. sumer la .. bercampur aduk... punca??? x dapat nak hurai punca sebenar... di dalam kebosanan melanda.. kat mana lagi harus aku luahkan rasa itu.. My Bloggy!!!! ada yang baca ker.. ader yang nak baca ker.. x per.. janji aku dapat sharing is caring wiz my blog.. sbb dia xkan komplen apa pon yang aku nak tulis.. hak hak hak..
Sound macam kejam plak.... nak kata x der keje nak bat.. ader jerk.., tapi.. mood x berapa nak mari la plak... shhh.... x leh taip kekuat kang boss tau!!!! ;o). eh dah terlanjur ni.. bukan terlanjur apa tau.. terlanjur menaip kat blog ni aku nak share la new me.. dah lost a few kg .. hik hik. walaupon masih beso... uhuk!!.. Setelah berpenat lelah jog.. x makan nasik.. men badminton.. belly densing... ini la hasilnya.. walaupon lost a few kgs (10 to 12 kgs) .. still byk lagi nak kena buang lemak jahat ni.. wish me luck!!!!!!

Sebelom


Selepas....
Yeah!!!!!!!!! tak sabo nak pakai kebaya ketat raya ni tau!!!! ahakzz!!!

No comments: