Intro

Salamzzz.....

I dont know where to start in this blog. So aku ambik keputusan... just write in whatever yang terlintas di fikiran... So pasrah abadi je la ek dengan apa yang aku tulis....

* You & Me -> Them *

October 27, 2011

Blog Yang Diabaikan...



Last aku update blog during fasting month... itu pon dok bz promote bznz aku during raya....

Lepas tu sunyi... sepi....... terbengkalai camtu jer...

Bukan x der yang nak di kongsi....

Banyak kisah yang nak aku share kat sini....

Kisah suka, gembira, sedih, sakit hati.... segalanya laaa

Tapi tu laa... bila nak start jerk... malas melanda....

Bila rajin nak mengetik keyboard ni... idea x mari....

Bila banyak dlm minda nak di coretkan.. time tu lappy kat umah la plak..

Kiranya alasan aku x update blog ni mmg make sense arr...

Tapi malam ni ku rajinkan diri untuk menaip disini,....

Walaupon x tau kat mana nak mula...

But ini kan blog aku... so skati la kan... aku nk update ker.. x nak ker... AAK...

bukan ada yang baca pon!! as usual sendiri tulis sendiri baca,,,, hik hik....


Abes!!!!

No comments: