Intro

Salamzzz.....

I dont know where to start in this blog. So aku ambik keputusan... just write in whatever yang terlintas di fikiran... So pasrah abadi je la ek dengan apa yang aku tulis....

* You & Me -> Them *

August 31, 2008

Dinner on Merdeka Eve


Last nite my beloved Sis Lenda... cooked for dinner. Oh ya.. lepas office semalam aku terus ke pasar malam Taman Melawati to buy food for dinner. Lenda masak!!! Terkezut aku.... bila dia call petang semalam told me not to buy so much food from Pasar malam. Maybe dia nak memerdekakan dirinya kot dari lingkungan kemalasan manjanya. Kira orite laaa.. bila sampai umah dia tengah masak... Masak apa??? For the start fried curly noodle & fried chicken.. kira ok la tuu... Not bad sedap gak.. Yang penting aku x yah masak.. huu...huuu... So malam tadi tengok celebrate Merdeka kat depan tv sambil menikmati dinner from Cik Lenda's Kitchen... Yummy!!!


" SELAMAT HARI MERDEKA KE 51 MALAYSIA!"

No comments: