Intro

Salamzzz.....

I dont know where to start in this blog. So aku ambik keputusan... just write in whatever yang terlintas di fikiran... So pasrah abadi je la ek dengan apa yang aku tulis....

* You & Me -> Them *

August 31, 2008

DOMINO"S PIZZA

Hari Jumaat aritu.. hasil dari permintaan yang dah berbulan dari aku & K. Bada, akhirnya tercapai niat kita orang nak mamam pizza yang Azuan belanja.. makan bulan gak laa baru dapat. huu.. huu.. maybe dia dah tak kuasa sebab aku asyik sebut je... Ikhlas ke tak? itu aku tak pasti la... tapi ku harap ianya ikhlas ye Wan. Dia suruh aku pilih nak yang mana. Memandangkan Pizzu Hut dah biasa makan , so aku pilih Domino. My 1st preference compared to Pizza Hut. Yummy!!! Lebih-lebih lagi ianya free.
At the same time bos office aku pon belanja nasi ayam .. So hari tu meriah la lunch kami... Thanx to all.... Petang plak anak bos tak melepaskan peluang belanja we all ABC... yeaa....... heaven btol arini... macam esok dah takde hari... hee..heee... Gambar nasi ayam & ABC x sempat nak amik.... aku bz ngan domino's pizza. Sorry...... Gambar pizza ni pon Ihsan dari Azuan's Collection.

No comments: